Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee weken na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Garantie nieuwe onderdelen 3 maanden gebruikte onderdelen 1 maand garantie .

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar  info@servicesite.nl  Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

als er een verschil van mening is over een aankoop dan proberen we die altijd op te lossen tussen koper en verkoper. Als dat het probleem niet oplost dan kunt u een klacht indienen bij een arbitrage-commissie, hiervoor gaat u naar http://ec.europa.eu/consumers/odr/ of https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage en volg de instructies.

© 2012 - 2024 Plasma-lcd-led-onderdelen.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel